O P I K
OPIK se bavi pružanjem konsultantskih usluga, obrazovanjem i projektovanjem u oblasti upravljanja kvalitetom i bezbednošću proizvoda u prehrambenoj i procesnoj industriji.
Poslovnu politiku zasniva na sledećim prinicipima:
• Kvalitet usluge je na prvom mestu
• Neprekidno osposobljavanje i usavršavanje
• Puna saradnja i uvažavanje zahteva klijenata, kolega, konkurenata i društvene zajednice
• Sve što se obeća mora biti ispunjeno
• Moramo poštovati sebe da bi nas drugi poštovali
• Novac ne može biti ispred univerzalnih ljudskih vrednosti
• Neprekidno osposobljavanje i usavršavanje
• Puna saradnja i uvažavanje zahteva klijenata, kolega, konkurenata i društvene zajednice
• Sve što se obeća mora biti ispunjeno
• Moramo poštovati sebe da bi nas drugi poštovali
• Novac ne može biti ispred univerzalnih ljudskih vrednosti
Obuke
-
Obuke za primenu zahteva standarda i za interne proveravače -
Obuke se organizuju kao interne u okviru preduzeće ili za grupu polaznika koji traže obuku (najmanje 4 polaznika)